top of page
उत्पाद विवरण
बैंक का नाम

Yes Bank

खाता नाम

Yes Agniveer Account

खाते का प्रकार

Salary Account

ब्याज दर

Upto 1 lakh: 3.00%, above 1 lakh but less than 5 lakh: 4.00%, above 5 lakhs but less than 10 lakhs: 5%.

निःशुल्क डेबिट कार्ड

Element Debit Card

Yes Agniveer Account
खाता खोलने का शुल्क

0

वार्षिक रखरखाव शुल्क

0

Minimum Account Balance

0

डेबिट कार्ड शुल्क

NIL

एनईएफटी शुल्क

Free online

आईएमपीएस शुल्क

Free online

फीस और शुल्क

Yes Agniveer Account

0
विशेष लक्षण
  • Complimentary feature rich Element debit card that offers exclusive lifestyle benefits.

  • Unlimited free transactions at all other Bank ATMs (Domestic).

  • Users can avail exclusive discount on Locker rental & Demat annual maintenance charges.

  • Delivery brokerage reversal on trade upto 5L for 90 days from account opening.

पात्रता मापदंड

This account can only be opened by the members of Defence Forces.

फ़ायदे
विशेषताएं, पात्रता और लाभ
पक्ष विपक्ष
पेशेवरों
  • Upto 8000 YES Rewardz within 90 days of account opening on all banking transactions.

  • YES FIRST: An exclusive wealth management program for senior officers.

  • Personal accident insurance cover of 60 lakh.

  • Permanent Total & Partial disability of up to 60 lakh.

  • Additional 10 lakh cover due to terrorist/Naxalite attack

  • Air accident cover of 1 crore.

दोष
  • The bank did not clearly specify eligibility criteria.

  • Low interest rates.

Application Procedure

Add paragraph text. Click “Edit Text” to update the font, size and more. To change and reuse text themes, go to Site Styles.

Add a Title

पैराग्राफ़ टेक्स्ट जोड़ें। फ़ॉन्ट, आकार और अन्य जानकारी अपडेट करने के लिए “टेक्स्ट संपादित करें” पर क्लिक करें। टेक्स्ट थीम बदलने और पुनः उपयोग करने के लिए, साइट स्टाइल पर जाएँ।

उत्पाद समीक्षा
खाता खोलने की प्रक्रिया और प्रक्रिया
How to open an Account?
  • Visit a Yes Bank Branch: Go to your nearest Yes Bank branch with the required documents.

  • Submit Application Form: Fill out the account opening form and submit it to the bank representative.

  • Provide Necessary Documents: You'll need to provide documents like your PAN card, address proof, and proof of employment.

  • Complete KYC: The bank will conduct Know Your Customer (KYC) verification.

  • Account Activation: Once the verification is complete, your account will be activated.

आवेदन की प्रक्रिया
bottom of page